Over
Creativiteit kun je niet leren of oefenen. Het zit simpelweg in de genen!
Als kind was ik altijd al aan het tekenen en knutselen. Zelfs voor de tv.
Het was dan ook niet zo gek dat ik een creatieve opleiding zou gaan volgen en later in de creatieve sector zou
gaan werken.
Na het afronden van mijn hbo-studie PubliciteitsVormgeving en Fotografische Vormgeving kon ik bij mijn laatste stage-plaats, een gerenommeerd ontwerpbureau, aan de slag als fotograaf.
Na 12,5 jaar hier gewerkt te hebben, werd het tijd om mijn eigen missie uit te gaan dragen.
Sinds 2013 ben ik eigenaar van studio Kristel van den Boom | foto & grafisch in beeld.
Naast fotograferen, is ontwerpen altijd een van mijn grootste passies gebleven. Die passies wil ik graag met ondernemers die van hun identiteit een sterk en unieke logo of sprekende foto’s nodig hebben, delen.
Ik vind het mooi om de identiteit van (startende) ondernemers, met hun producten of diensten, beter te leren kennen, en deze dan te gaan vertalen naar een sterk beeld.
Hun verhaal in één beeld vatten, en zo met een uniek en sterk logo of sprekende portret- of productfoto, een sterk merk neer zetten.
Uw identiteit foto & grafisch in beeld!
Met creatieve groet,
Als kind was ik altijd al aan het tekenen en knutselen. Zelfs voor de tv.
Het was dan ook niet zo gek dat ik een creatieve opleiding zou gaan volgen en later in de creatieve sector zou
gaan werken.
Na het afronden van mijn hbo-studie PubliciteitsVormgeving en Fotografische Vormgeving kon ik bij mijn laatste stage-plaats, een gerenommeerd ontwerpbureau, aan de slag als fotograaf.
Na 12,5 jaar hier gewerkt te hebben, werd het tijd om mijn eigen missie uit te gaan dragen.
Sinds 2013 ben ik eigenaar van studio Kristel van den Boom | foto & grafisch in beeld.
Naast fotograferen, is ontwerpen altijd een van mijn grootste passies gebleven. Die passies wil ik graag met ondernemers die van hun identiteit een sterk en unieke logo of sprekende foto’s nodig hebben, delen.
Ik vind het mooi om de identiteit van (startende) ondernemers, met hun producten of diensten, beter te leren kennen, en deze dan te gaan vertalen naar een sterk beeld.
Hun verhaal in één beeld vatten, en zo met een uniek en sterk logo of sprekende portret- of productfoto, een sterk merk neer zetten.
Uw identiteit foto & grafisch in beeld!
Met creatieve groet,