Approved by Danielle
Opdracht:
Een persoonlijke authentieke huisstijl met een 'wauw' effect voor een startend reisbureau die zich wil richten op authentieke vakanties. De klant beleefd het land zoals het land is. Dus weg van de massa. Doelgroep: mensen tussen de 30 en 80 jaar die op zoek zijn naar unieke vakantie ervaring. Een warme authentieke, mensen moeten zich welkom voelen. De huisstijl moet een beetje een nostalgische uitstraling hebben die ook een vorm van luxe uitstraalt. Retro kleuren. Iets met een stempel. |
Danielle Meijer | Approved by Danielle
www.approvedbydanielle.nl "Kristel heeft mijn complete huisstijl ontworpen. Ik heb de samenwerking met Kristel als zeer plezierig ervaren. Kristel heeft aan een half woord genoeg, wanneer ik iets over mijn visie en missie vertelde wist zij dat in een logo weer te geven. Het logo is mijn identiteit. Ook de uitnodiging, de welkom thuis kaart, de flyers en het reclame bord hebben precies de uitstraling die bij mij past. Niks is te veel voor Kristel, ze reageert snel op je mails en geen vraag is te gek. Kristel heeft het talent om in de huid van een ander te kruipen om zo tot het perfecte resultaat te komen. Al mijn ontwerpen voor nu en in de toekomst laat ik door niemand anders doen dan Kristel van den Boom!! Heel erg bedankt dat je mijn identiteit zo goed hebt weten neer te zetten!!!" |